Clarins!

Oon ollut onnekas siinä mielessä,että olen säästynyt suurilta iho-ongelmilta. 
Toki teininä on saattanut ilmestyä finne sinne ja toinen tänne,sekä taipuvaisuutta rasvoittuvuuteen. 
Onneksi ne ajat ovat jo takanapäin! Vaikka mun iho vielä saattaa reagoida esim. stressiin pukkaamalla naaman täyteen näppyjä,olen saanut olla rauhassa suuremmilta ongelmilta. 

Joskus nuorempana en kauhean paljon kiinnittänyt ihonhoitoon huomiota.
Silloin saatoin ihan hyvin mennä meikit naamassa nukkumaan,vaikka tiesin jo silloin haittavaikutukset. En välttämättä edes pessyt naamaani kunnolla,saatoin vain vedellä nopeasti läträtä, 
Nykyään mulla on jo hyvä rutiini kasvojen hoidossa. Joka ilta putsaan naamani puhdistusaineella sekä silmämeikin omalla aineellaan,läträän kasvoveden kanssa ja rasvaan yövoiteella. 
Aamuisin teen saman,toki silmämeikinpoistoainetta ei ole tarve käyttä.
Ennen ajattelin,että aamuisin riittää vain haalealla vedelä pesu,mutta loppupeleissä yön aikana iholle tulee kuitenkin sen verran likaa esim. tyynystä,että puhdistusaine on kaveri myös aamuisin.

Tällä hetkellä minulla on käytössä Clarinsin ihonpuhdistustuotteita,jotka sain tuliaisina äidiltä Tallinnan reissulta. Kyseessä on matkakokoiset pakkaukset silmämeikin poistoainetta,puhdistusmaito,sekä kasvovesi. Osuipa sopivasti,sillä mulla olisi ollut tarve uusille puhdistusaineille muutenkin! 

Ja tähän mennessä voin sanoa,että so far so good!





Kommentit