Faktoja musta!

Meinasin ensin tehdä listan,jossa käyn kirjain kirjaimelta läpi ja keksin jokaisen kohdalle jonkun faktan itsestäni. Noh... Eihän siitä mitään tullut kun aivot alkoivat lyödä tyhjää alkuhuuman jälkeen. Oli pakko pyyhkiä sivu tyhjäksi ja tehdä plan B,eli listata numerot 1-10 allekkain ja lyödä vain tuo määrä faktoja esiin. Aina ei vain mene niinkuin strömsössä! :D

1. Inhoan listojen tekemistä!

2. Mulla saattaa lojua epämääräsiä vaatekasoja sohvalla/sängyllä,muuten haluan pitää kodin edes siedettävässä kunnossa.


3. Juon kahvia joskus aivan liikaakin! Kerran kahvipannullisen ja parin energiajuoman jälkeen leffaan keskittyminen ei ollut kovinkaan hyvä! Never again!

4. Ennen vihasin ajaa autolla,jossa oli automaattivaihteisto. Nykyään se jo menee,kun on oppinut pitämään sen vasemman jalkansa kurissa. 


5. Oon muksusta asti kärsinyt korvatulehduksista. Siitä seuranneena mulla on liimakorva ja hieman alentunut kuulo. Ai muka lasten tauti? Nii vissiin joo! :D

6. Mulla on ollut 2 gerbiiliä(yhdessä broidin kanssa),talvikko ja 4 kissaa elämäni aikana. 



7. Olen syntyjäni Helsinkiläinen,varttunut Vantaalla ja Tuusulan kautta tullut takaisin Pk-seudulle. 

8.  Oon huono lakkoilija,paitsi kaksi viimeisintä karkkilakkoa onnistuivat yli odotusten!


9.  Olen harrastanut junnuna lenttistä ja partiota. Partio oli pitkäaikaisin harrastukseni. Haluaisin aloittaa sen kyllä taas uudestaan!

10. Mulla on hirveän vaikea saattaa aloittamiani projekteja loppuun asti. Aina varmaan ollutkin. Pitäisi ehkä hieman skarpata asian suhteen. 

Kommentit