Arkimeikki

Normaalisti arkena töissä ollessa mulla ei ole tapana hirveästi meikkailla. Toisaalta,jos heräisin tarpeeksi aikaisin,olisi toki aikaakin siihen.
Mutta oon sen verran uninen aamuisin,että skippaan tuon osuuden aamusta ihan suosiolla. Mutta arkiaamut,jolloin ei ihan hirveä kiire ole minnekkään ja saa aloittaa päivänsä rauhassa,tulee sitä jotain naamaansa sudittua.

Mulla normaali arkimeikki on suht iisi. Pohjustusvoide,meikkivoide,vähän luomiväriä ja ripsaria,sekä vähän kajaalia ja huulet ja se on valmis. Mulla kun saatttaa töissä olla maski päässä,niin meikithän siinä kärsii ja näytetään pandalta! :D

Meikeissä mulla on tietyltä merkrkiltä tiettyjä tuotteita,joista en luovu. Lumenelta mulla on meikin pohjustustuotteet ja meikkivoiteet ja puuterit juurikin ne must tuotteet. Ja Muuten menen aika go with the flow-meiningillä.


Pohjustustuotteet ja tummien silmänalusten pelastaja


Mun yksi suosikeista!



Eyelinerin käyttö mulla on aika kausiluontoista. Nyt mulla on menossa kauis,jolloin sitä tulee laitettua melkeinpä joka kerta meikatessa. 



                             Monday.... This time i had even time to do something to my face! :D

Kommentit

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)