Kuulumisia.

Mulla ei nyt varsinaisesti mitään tähdellistä asiaa ole,kunhan ajattelin tänne tulla kirjottelemaan jotain.

En edelleenkään ole saanut hommattua omaan koneeseeni sitä samperin virtajohtoa,joten nytkin istutaan toisen koneella näpyttelemässä. Ja miten tää kone on näin vaikea? :D iTuote,se ehkä kertoo jo aika paljon! Mulla on vain kokemusta yhdestä iTuotteesta ja muuten en ole näitä käytellyt. Puhelimessakin oon vannoutunut Anroid-tyyppi. Koska en vain älyä iPhonen käyttöä,en sitten millään! :D



Viikko hurahti kyllä taas todella nopeasti ohi. Justhan me oltiin maanantaissa ja mä olin raahautumassa töihin virkeänä mökkiviikonlopun jälkeen. Tai miten nyt virkeänä voi olla maanantaisin,kun tuntuu,että viikonloppu voisi jatkua vielä pidempään! Mutta ainakin näillä näkymin oon maanantain vapaalla ennen viikon duuneja. Tälläsillä ilmoilla se on enemmän kuin kivaa saada ylimääräinen vapaa!



Mulla on onneksi nyt sellainen duuni,ettei hirveästi tule iltaisin oltua duunissa,ellei hommia ole pakko saada juuri sinä päivänä valmiiksi. Mutta onhan se niinkin,että tuntipalkkalaisena sitä välillä tekee ihan mielellään pitkää päivää,sillä se näkyy sitten tilipussissa! :)
Mua taas hieman ehkö harmittaa se,että porukka,jolla ollaan tehty tässä töitä,hajos eri teille. Osalla alko koulu ja osa sitten tekee muita hommia. Mutta mä vaan toivon,että saadaan vielä keikka,johon ainakin osa tästä porukasta pääsee messiin. Tykkään tehdä töitä hyvässä porukassa,sillä ainakin mulle se merkkaa aika paljon,että millaisia työkavereita mulla on. Oon sen verran onnellisessa asemassa ollu,että kohdalleni on osunu suurimmaksi osaksi työkavereita,joiden kanssa kemiat on kohdannut,ainakin jollain tasolla. Ja tässä viimeisellä kerralla ne natsas itseasiassa aika hyvinkin. Ainakin millanen tuntuma mulle ittelleni jäi. ja toivottavasti saadaan aikaseks järkättyä se karonkka vielä tässä lähiaikoina! :)



Mutta joskos sitä sais itsensä pois tästä koneelta ja alkaisi tekemään jotain tähdellistä. Vaikka mennä jossain vaiheessa ulos tai jotain? :) Mulla ollu tänään jotenkin vähän tällänen löhöpäivä,mutta nää on välillä ihan tervetulleita päiviä. Saapa ainakin kerättyä voimia ensi viikkoa varten! :)

Kommentit