OOTD - 4.6.2015

Nyt  mä ymmärrän niitä,jotka aina valittavat matkan jälkeisestä ns. kotiinpaluu masennuksesta. Mulla on ollut sellainen tässä jo muutaman päivän tiistaisen kotiinpaluun jälkeen. 4 päivää meni aivan älyttömän nopeasti ja paljon olisi jäänyt vielä tekemistä,mutta ehkä vielä joskus sinne uudestaan! :) Ja ehkä mä vielä joku kaunis päivä päästän teidät piinasta näiden matkajuttujen kanssa,mutta en vielä. Kyllä on tulossa vielä pari postausta aiheesta! :)

Tällä asulla olin torstaina vapaapäivän kunniaksi liikkeellä. Tuo paita on Wienin tuliainen (kuten myös laukku) ja löysin tuon Gerry Webberin liikkeestä. Tykästyin tuohon paitaan jo silloin,kun näin sen kaupassa! Mulla ei hirveästi ole vielä siistejä,ns. parempia paitoja. Joten oli mulla ihan syykin ostaa tuo paita! :) Yritän kovasti petrata vaatekaappini kanssa,että saisin sinne jotain muutakin,kuin ihan vain perusvaatteita. Vaikka ei perusvaatteissa mitään vikaa ole,käy niiden päivittäinen käyttö tylsäksi.

My outfit from thursday. Shirt is from Gerry Webber and it was love at first sight! I dont have lot of so called better clothes so this was good investment! :)

Takki/Jacket: Seppälä
Paita/Shirt: Gerry Webber
Housut/Jeans: KappAhl
Kengät/Shoes: Converse
Laukku/Bag: Borse in Pelle
Joskus olen saattanut mainita,että pidän Kalevalan koruista. Sainkin oivan synttärilahjan matkan lisäksi,kun sain aamupalapöydässä paketin,josta ilmestyi tämä kaunis Kalevalan Vanamo-sarjan kaulakoru. Kiva saada täydennystä koruihinsa. Aikaisemminhan minulta löytyi Vanamosta nilkkakoru ja sormus.

I love Kalevala,so this bday gift was nice suprise from my family! Now I have this,ring and anckle bracelet! :) 

Vanamo,Kalevala Jewelry

Kommentit