Thinkin’ how could I be so reckless.

Viikko on hyvä aloittaa vapaapäivällä! :) Tosin tämä aamupäivä päivystetään puhelimen lähettyvillä,jotta saan duuniplänit tälle viikolle. 

Viikonloppu oli ja meni. Perjantaina otin töiden jälkeen vain ihan rennosti sarjoja katsellen ja oleilun merkeissä,sillä olin lupautunut menemään lauantaina vanhempieni luokse pesemään ikkunat ja muutenkin vähän siivoilemaan kevään kunniaksi. Siinähän se päivä vierähti,sillä en ottanut mitään turhaa stressiä ajan suhteen,sillä toisin kun töissä,ei mulla ollut mitään aikarajoitusta töiden loppuun saamisen suhteen. Illalla olinkin jo sen verran naatti,että aloin jo torkkumaan hyvissä ajoin. No,sunnuntaina sitten heräsinkin hyvissä ajoin jo hieman ennen yhdeksää. Mulle tuo yhdeksään asti nukkuminen on jo luksusta. En yleensä edes vapaapäivänä nuku tuon pidempään.
Sunnuntai kuluikin äänestyksen,kaupassa käynnin,kokkailun ja tuloslähetystä sivusilmällä seuraillen. Välillä tälläiset suht leppoisat viikonloput on ihan jees,varsinkin kun tulevana viikonloppuna on tarkoitus vierailla Ruotsin puolella. 

Paita/Shirt: KappAhl
Kimono jacket: Lindex
Farkut/Jeans: Limdex
Kengät/shoes: Global
Laukku/Bag: O.I.S
Mulle on juurtunut tuo hiusdonitsi päähä näemmä! Mutta minkäs teet,kun se on liiankin helppo ja pelastaa pahankin hiuspäivän! Ja kun voi muunnella melkeinpä tahtonsa mukaan, Kuvissa oon tehnyt nurinkurisen ranskiksen toiselta sivulta niin,että nuttura tulee sitten toiselle sivulle. Mahdollisiman huonosti selitetty,right? :D



Kommentit