Tästä se lähtee!

Tulevana viikonloppuna mulla ei ainakaan ole vaikeuksia keksiä itselleni tekemistä.
Seuraavat pari päivää mä istun koneen äärellä rustaamassa ennakkotehtäviä! Nää ennakkotehtävät ovat Espoosta,Omniasta ja Hius-ja kauneudenhoitoalan koulusta.
Mulla on tässä 4 päivää aikaa saada vastaukset noihin papereihin ja tällä hetkellä mun pää lyö ihan tyhjää! :D

Kunnon aamupala auttaa varmasti asiaan,joten nyt jaksaa ehkä hetken keskittyä noihin tehtäviin.



Kommentit

  1. Hyvin se menee eli eiku rento mieli ja ranteet löysiks :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy pitää peukut pystyssä,että menee hyvin! :)

      Poista
    2. Kyllä ne menee! :-) Itse parturi-kampaja koulun käyneenä joskus vuonna nakki ja napa :-D Sillon ei ollu vaan mitään ennakkotehtäviä....

      Poista
    3. Mä hain itseasiassa sekä parturi-kampaajaksi ja kosmetologiksi. Eilen infotilaisuudessa piti sitten valita,että kumpaan loppupeleissä haluaa ja päädyin Kosmetologi puolelle. Mä en oo koskaan tehnyt ennakkotehtäviä,ollut vain pääsykokeissa :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)