Hope is a four letter word

Miten nää vapaapäivät vaan matelee? Olin eilen jo sunnuntai-fiiliksisä. ehkä nää pari ylimäärästä vapaapäivää tekee tehtävänsä. Tosin,mikäs sen parmpaa,kun saa herätä pari ylimääräistä päivää ilman herätyskelloa. 


Lauantaina puin päälleni ihan puolihuomaamatta pelkästään mustaa. Musta on aina se turvallinen väri,vaikka yritän mahdollisuuksien mukaan välttää tät lauantain kompoa. Aina,mitä toi asuun väriä,oli tuo mun huivi. Oon kyllä tykästynyt tähän Marimekon mekkoon. Hommasin tämän yhdellä Kokkolan reissulla,kun olin moikkaamassa kummityttöä ja pysähdyttiin kotimatkalla syömässä ja vähän jaloittelemassa. Kun kerta Marimekon putiikki oli samassa paikassa ja vieläpä alet käynniss,en voinut vastustaa kiusausta! :D Niin tyypillistä mua....

Mekko/Dress: Marimekko
Takki/Jacket: Seppälä
Legginsit/Leggings: Asos
Kengät/Shoes: Global



Kommentit

  1. Hei magee asu! :-) Mun pitäis kans ostaa musta polveen asti ulottuva mekko eli taidan käydä mulkkaamassa ton Marimekon mekon. Satutko muistamaan mekon nimen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tää tais olla nimeltään kaipuu,jos nyt pienen googlettelun ja mekon pesulapun läpikäynnin jälkeen voin näin sanoa :)

      Poista
  2. Ihan pirteä tämä sinun blogisi, mutta suosittelisin oikolukemaan tekstin huolellisemmin ennen lähettämistä. Tekstissäsi on paljon kirjoitusvirheitä, jotka eivät selvästikään johdu kirjoittajan kyvyttömyydestä, vaan pikemminkin huolimattomuudesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta! Ja niin kauan kun mun blogi on luettavissa ja ihmisten ymmärrettävissä,niin sallittakoon kirjoitusvirheet? :) Kuka meistä olisi täydellinen,missään suhteessa? :)

      Poista
    2. Olet aivan oikeassa. Kukaan ei ole täydellinen. Ehkäpä satun vain olemaan tällainen elämäntapavalittaja, mutta henkilökohtaisesti ärsyynnyn suunnattomasti siitä että omalla nimellään julkaisevat ihmiset eivät viitsi sen vertaa nähdä vaivaa, että lukisivat tekstinsä ennen niiden julkaisemista kaiken kansan luettavaksi.

      Poista
    3. Minä kirjoitan kaikkine kirjoitusvirheineni sentään omalla nimelläni ja omilla kuvillani,mites on sun laitas? :) Ja eipä ole muita nämä mun virheet haitanneet. Ja ei sun ole tätä pakko lukea,jos noin paljon ottaa sydämen päälle tämä minun vajavaisuuteni tässä asiassa :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)