Back to the 90´s!

Mä tykkäsin pienenä paljon minun pienistä poneistani ja viimeksi olen omistanut farkkuhaalarit ala-asteella. En tiedä mikä ikäkriisi mulla on,mutta nyt mennään jo aika syvällä! :D Tosin,tää ei kyllä vedä vielä vertoja mun ikäkriisille 10 vuotta sitten. Miksi saada ikäkriisi täyttäessään 20,saati 30? :D

 Ja voin sanoa,että tää paita päällä kulkiessas Helsingin katuja,saat varmasti katseita ja hyväntahtoisia(?) hymyjä.... Tai ainakin tahdon kuvitella ne hyväntahtoisiksi! :D 

My little Pony rocks! Even if you are almost 30! :)


Paita/Shirt: Asos
Farkut/Jeans: Seppälä
Kengät/Shoes: Converse


Kommentit

  1. Todellakin saat hyväntahtosia hymyjä! Todella suloinen tuo pony paita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep,rakastuin ite ihan täysin tuohon paitaan! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)