Parasta just nyt

Mulla on ollut tässä muutaman viikon ajan ihan pirun hyvä fiilis! En tiedä,mistä se johtuu. Ehkä tulevasta keväästä ja kohta koittavasta kesästä,tulevasta matkasta vai tämän hetkisestä työstä. Tai sitten noista kaikista yhteensä ripauksella muita hyvä juttuja. Ajattelinkin laittaa muutaman asian ylös,mistä oon saanut tässä muutaman viikon ajan hyvän mielen.



1. Työ - Mulla on mukava työ ja ah,ensimmäistä kertaa mun työhistoriassa on työt ma-pe klo 8-16! Tosin,Pääsiäiseen asti meillä on tuo työmaa pystyssä,sitten soitellaan taas,että joskos löytyisi lisää paikkoja. Täytyneet pitää peukkuja,josko tämän hetkisessä firmassa olisi tarjolla lisää töitä tämän jälkeen.



2. Työkaverit - Mulla on tässä duunissa mukavat työkaverit,että ihan mielelläni jäisin vielä tuolle firmalle tekemään hommia! :)


3. Kevät - Vaikka kevät on ottanutkin hieman takapakkia,olen päättänyt,että nyt se on jo täällä!
Vaikka tätä kirjoittaessa sataa vettä,helpottaa se pöllyävää katupölyä ja ainakaan uutta lunta ei tule!



4. Suunnitelmat - Mulla on jo hieman suunnitelmia tulevaksi syksyksi. Olen hakenut vihdoin ja viimein kouluun ja toivon,että johonkin hakemaan paikkaani onnistuisin pääsemään sisään! 


Kommentit