Kevään ensisäteet

Jes! Nyt on ollut sellaset kelit,että oon voinut ulkoiluttaa mun nahkarotsia! Ihan pelkästään en t-paitaa tuonne alle uskaltanut pelkästään laittaa,mutta muuten ei ole edes kylmä tullut kun eilen ja tänään olen rotsi päällä ollut liikkeellä. 
Ja toinen asia,mistä olen ollut jopa ehkä hieman huolissani,on ollut se,että oon kovasti haikaillut "entisaikojen" vaatteiden perään. Tästä hyvänä todisteena ovat vaatekaappiini jokin tovi sitten päätyneet farkkuhaalarit! En tiedä mitä tästä pitäis itsekkään ajatella :D Mutta näissä housuissa ollaan paineltu menemään nyt pari viimeisintä päivää! 

Paita/shirt: Kappahl
Farkut/Jeans: Seppälä
Rotsi/Jacket: Seppälä
Huivi/Scarf: Sittari
Kengät/Shoes: Converse


Edes mun nilkat ei oo jäätyny,vaikka yleensä jos palelen,mulla jäätyy jalat ensimmäisenä. Samaan aikaan oon laitellu hiksiani parin päivän ajan nutturalle,ihan vain sen takia,että mulla on ideat ihan finiitto hiusten laittelun kanssa. Töihin ei viitsi mitään erikoista laittaa ja vapaalla ollessani en keksi sitten senkään edestä ideoita. Mutta ei tämä nuttura huono vaihtoehto ole,kun tämä sopii ihan hyvin arkeen kuin fiinimpäänkin menoon.

Että mua sieppää tuo kellertävyys noissa hiuksissa...

Mamin murut päässyt myös ulkoilemaan!

Kommentit

  1. Mäkin oon hyvä tarkenemään, mutta oon jo kauhistellut ihmisten paljaita nilkkoja.
    En kai ole tullut vanhaksi!?!? :D

    VastaaPoista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Sulle sopii tosi hyvin tuollainen nuttura! :) Kiva asu muutenkin, etenkin raitapaita ja tennarit.
    t: satunnainen lukijasi Vantaalta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Onneksi tuo nuttura on nopea ja helppo tehdä ja onneksi ilmat on nyt olleet kuivat että valkosia tennareita on uskaltaut käyttää! :)

      Poista
  4. Tosi magee asu!!! Kattelin noita samoja lappufarkkuja, mutta meikäläisen doorilaiset pylväät ei vaan vielä taivu noihin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Olin aluks itekkin hieman epäileväinen ja pitkän harkinnan ja sovituskopissa vietetyn ajan jälkeen kotiutin nuo :D

      Poista
    2. Hyvä, kun ostit! Sopii sulle kun nenä päähän :-)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)