crown jewels

Sitä sanotaan,että naiselle hiukset ovat kuin kruunu. Niinhän se menee,ainakin mulla. Mutta entäs kruununjalokivet? Mulle ne on ehdottomasti kynnet. 
Jos kynsilakkaan tulee pienikin särö,on se paikattava saman tien. Tai jos yksi kynsi lohkeaa,se tarkoittaa kaikkien kynsin leikkaamista/viilaamista samaan pituuteen. Mua jotenkin ahdistaa,jos esim. kynsilakka on alkanut kulumaan ikävän näköisesti 

Mulla alkaa olemaan jo hieno kokoelma Essien lakkoja. Näissä lakoissa mun mielestä Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Vaikka ovat hieman kalliimpia(n.15e),niin mitkään kynsilakat eivät ole toimineet mun kynsissä näin hyvin kuin tämä kyseinen merkki! :) 






Näillä Dermosilin tuotteilla,jotka sain joululahjaksi äidiltä,huolletaan kynsiä lakkausten välissä. Käytän tuota kynsinauhavoidetta kyllä lakkausten aikanakin.



My nails are my crown jewels!

Kommentit

  1. Kauniit kynnet ja huolettuna on kiva katsoa! Varsinkin jos on palvelu työssä, eilen ku kävin lahjaostoksilla, niin pisti myyjän puoliksi kuluneet lakatut kynnet silmiini. Itsekin pidän kynnet aina melkein lakassa, tosin välillä huonommassa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,itsekkon kiinnitän aina poikkeuksetta huomiota toisen kynsiin. en tiedä mikä siinä on :D Itselleni tulee huoliteltu fiilis,jos kynnet on kunnossa :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)