Chasing the sun

Oon huomannut,että viimeaikoina oon useamman kerran poistunu omalta mukavuusalueelta ja pukenyt päälleni mekon/hameen. Tosin,en vieläkään ole oppinut niitä ihan päivittäin käyttämään,mutta on tämä kuitenkin mulle ollu iso edistysaskel asian suhteen.
En tiedä mistä johtunee,että olen enemmän housuihmisiä. Vaikka mulla on sääret ja etenkin nilkat muuhun kroppaan nähden sirot,muut osat sitten kaiketi haluan peittää kunolla. Mutta niinhän sitä sanotaan,että hiljaa hyvää tulee ja jos tämä meno jatkuu,en liiku kesällä muuten kuin mekko tai hame päällä! ;D

Tämän tunikan oon saanut äidiltä. Äidillä ei ollut tälle kovinkaan paljon käyttöä ja kun ollaan äidin kanssa melko samankokoisia,niin kotiutin tämän ilomielin omaan vaatekaappiini. Yhdistin tähän ihan perus mustat asokselta tilatut legginsit. Tuossa tunikassa on jo itsessään omasta mielestäni tarpeeksi yksityiskohtia,ettei se tarvinnut mitään erikoista.
Tunika: KappAhl
Legginsit: Asos
Kengät: Migant
Laukku: O.I.S
Saa taas kiittä,etä päivä on pidentynyt. Ihan oman mielenterveydenkin kannalta,kuin asukuvien ottamisenkin :) Huomaan ainakin omalta osaltani,että vireystaso on pienissä määrin noussut valosuuden ansiosta. Tosin mikä tää harmaus on,kysynpähän vaan? Tässä on muutamana päivänä ollut todella ankeaa. Noh,ei tässä kauaa kestä kun on kevät kunnolla käynnissa ja kesä on jo ihan kulman takana.


Kommentit

  1. Ihana! Itse olen juurikin tunikoiden/mekkojen suur käyttäjä. Ja todellakin aina leggarit jalassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enköhän minäkin vielä nouse suurkuluttajaksi! :)

      Poista
  2. You have a nice blog! I love it, I am very entertained and I learned a lot! I will follow all your posts everyday! You are a genius indeed and all of your words are meaningful, I will promote your blog to my friends and I am very sure they will also like your blog!

    Rugged Breed
    Hot Artz
    Move Igniter

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)