Just show ‘em what you’re made of

Nyt ollaan jo keskiviikossa ja tää viikko alkaa kohta olla taputeltu ja vapaa viikonloppu koittaa. Tosin tämäkin viikonloppu on jo osaltaan toimintaa täynnä.

Tossa vuoden vaihteessa mä päätin,että alan hieman tiheämin päivittämään tätkin,mutta ainakin alku on ollut hieman tahmeaa sanoisinko. Viime viikolla ei kyllä ollut oikein aikaakaan,kiitos mun työputken,jolloin oltiin töissä kiinni aamusta iltaan. Se ehkä verotti jokseenkin kirjoitusintoa,kun kotiin päästyä ei ollut muu mielessä kuin nukkuminen. Vaikka työ ei nyt fyysisyydeltään sitä kaikista rankinta ole,henkinen puoli ehkä enempi. Ja se,että olet töissä kiinni koko päivän ja sulla on koko ajan työmoodi päällä,on se aika uuvuttavaa.

Mutta siis,ainakin mun sokerilakko on pysynyt yhtä lipsahdusta lukuunottamatta. Olin kuskina lääkärikäynnillä ja mulle tarjottiin ruuat siitä hyvästä. Noh,otin sitten juomaksi spriten,niinkuin mulla on ollut ennen tapana..HUPS! :D Mutta voin sanoa,että tää on ollut edelliseen lakkoon verrattuna paljon iisimpää. Vaikka mulla oli ekalla viikolla pieniä vieroitusoireita sokerista,olivat ne paljon pahemmat silloin ensimäisellä kerralla. Tosin tiesin mitä odottaa,joten osasin ehkä suhtaututa asiaan hieman eri tavalla kuin silloin ensimmäisellä. Mutta nyt ei edes tee pahemin sokeria mieli edes.


Päivän rätit






Kommentit