Herkkulakko

Tossa about puoltoista vuotta sitten otettiin äidin kanssa pieni haaste. Meillä oli tarkoitus kattoa,kuinka kauan kantti kestää olla herkkulakossa. Ainoat,mitä saatiin syödä/juoda oli jätski ja laittilimut,koska kuka hullu nyt kesällä ilman jätskiä voi olla? :D
No tätä lakkoa sitten kesti monta kuukautta! Siis kelatkaa,tällänen sokerihirmu pysty olemaan monia kuukauisia ilman karkkia. Ja jäi siinä kyllä pullat yms. jutut myös pois....



Nyt uutena vuotena sitten pätetiin ottaa haaste uusiksi ja mulla olis tarkotus lyödä tuo edellinen ennätys! Sain ehkä Tässä on kohta viiko takana ja nyt alkaa jo helpottaa. Ensimäisen lakon aikana mulla oli kaks ekaa viikkoa ne pahimmat vierotusoireet,joten tiesin mitä odottaa. Mutta oon päässy kyllä pajon helpommalla eroon näistä vierotusoireista tällä kertaa. Johtuneet varmaan siitä,että oon osannut asennoitua tähän hieman eri tavalla kuin ensimmäisellä kerralla.



Ja kun joululoman jälkeen akotellaan taas äiti-tytär juttuja,niin tällä viikolla alkais taas uinti/vesijuoksu. Ollaan pyritty käymään ainakin kerta viikkoon uimassa.
Mitään laihdutuskuuria ei ole tarkoitus aloittaa kuitenkaan,mutta jos tässä nyt joitakin kiloja lähtee,niin eipä haittaa :) Mulla jos tää menee hirveeksi suorittamiseksi,niin sitten en ainakaan pysy päätöksissäni,sen verran hyvin tunnen itteni! :D



Ja nyt kun tämäkin asia on sanottu ääneen,niin on paljon helpompi pysyäkkin tässä kun kaikki tietävät ja eivät ihmettele,jos kylään tullaan niin en ole hetimiten makeiden tarjottavien kimpussa. Helpottaa kummasti kun ei tarvitse koko ajan olla selittelemässä.

Kommentit

  1. Mä starttaan ja kunha täytän 3kymppiä! Ihan vaa ko menee nykysin melkei puolikiloa suklaatia päiväs ni ei oikei tee hyvää olotilalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle taas helpompi alottaa tällee heti vuoden alkuun :) Ja itelläkin meni aika hyvin just suklaata naamariin :D

      Poista
    2. Mun piti lopettaa turha herkuttelu jo Joulunpyhii :D

      Poista
    3. Parempi myöhään kun ei milloinkaan :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)