Vihdoinkin Joulukuu!

Oonkohan mä ainoa,mut musta tuntuu että joka ikinen vuosi joulun odotus/mainonta alkaa aikaisemmin ja aikaisemmin. Näin jo hyvissä ajoin marraskuussa kauppoihin ilmestyvän pikkuhiljaa kaikenlaista joulu"krääsää". Kohta varmaan joululaulut raikaa kauppakeskuksissa koko vuoden ympäri! Itseän joka vuosi joulusesongin aikaistuminen hieman ahdistaa,vaikka jouluihminen olenkin! Mulle itselleni alkaa joulun odotus viimeistään ensimmäisestä adventista,jota tänä vuonna vietettiin siis eilen. Mä en muutenkaan jaksa stressaa/häslätä joulun suhteen,ei ole koskaan vielä tarvinnutkaan. Mitä nyt saatan vielä päivää ennen käydä hakemassa viimeiset lahjat :D Lupaan tosin joka vuosi,että ostan lahjat ajoisa,mutta enpäs ole vielä onnistunut! Tosin ensimmäiset 2 lahjaa ovat jo paketissa ja matkanneet Kokkolaan,jotain siis on tapahtunut kun lahjoja jo ostettu marraskuun puolella ja laitettu matkaan :D Kummilikka kun asuu siskonsa ja äitinsä kanssa Kokkolassa niin mielummin sitä on ajoissa,että kersat saavat lahjansa ajoissa. 



Paita/Shirt: Kappahl
Housut/trousers: asos
Kengät/Shoes: Rieker

On muuten ensimmäistä kertaa nuo mustat asokselta aikoja sitten tilatut housut jalassa. Valkoine kissa ja mustat housut,ei ole koskaan ollut se paras idea! :D Mutta  parempi myöhään,kuin ei milloinkaan olen joskus kuullut sanottavan! :) Ja olen tykästynyt tuohon paitaan sen verran näemmä,että se on edellisesäkin asukuvassa päässyt kuvaan :D Tällä kertaa ilman jakkua ja sinisiä jousuja ja tykkään ehkä tästä kombosta hitusen enemmän :) 

Kommentit