Today's

Jos perjantaina oot viettämässä iltaa vanhojen luokkalaisten kanssa,yöunet jää muutamaan tuntiin,lauantaina paahdat aamusta iltaan töissä,sunnuntaina vietät koko päivän sukulaisten kanssa,maanantaina töiden jälkeen näet ystävää ja olet kotona vasta illalla,voin sanoa,että ei tarvinnut eilen illalla kauheasti unta houkutella. Tänään onneksi on iltavuoro ja jos kello ei olisi soinut,olisin nukkunut reippaasti kellon ympäri! Iltavuorot ovat siitä mukavia,että aamulla saa nukkua hieman pidempään,mutta toisaalta ainakin omalta osaltani koko päivä meneekin sitten siinä,että aamusta jumitan kotona ja iltavuoroksi töihin,enkä kerkeä siinä sitten tekemään oikein mitään järkevää. 


Mä olen hieman yllättynyt,tässä on viikko jouluaattoon ja mä olen hommannut jo kaikki joululahjat! Yleensä mä saatan vielä aatonaattona olla kaupassa paniikkissa ettimässä viimeisiä lahjoja. Nyt voi sitten keskittyä kaikkeen muuhun! :) Lupasin äidille,että teen tänäkin vuonna jälkiruuan jouluaatoksi,saas nähdä,että mitä sitä keksii täksi vuodeksi.

Kommentit

  1. Ihana tukka, paksu ja laineikas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Paksu tää pehko onkin,noi laineet oli alunperin ihan kiharat,mutta mulla on sen tyyppinen hius,ettei tässä ihan hirveän pitkään kiharat pysy. En varmaan ole keksinyt vielä kikkaa,jolla nää sais pysymään niin hiukan pidempään+ :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)