Dermosil

Äitini on jo tovin tilannut Dermosililta ihonhoitotuotteensa ja saippuansa. Aina kotonakotona öitä vietettyäni pääsin "vaivihkaa" testailemaan tuotteita ja sille tielle olen jäänyt. Kokemukset ovat olleet sen verran hyviä,että olen jo tilauksia samalla äidin kanssa tehnyt ja täydennellyt varastojani. Pääosin olen tilaillut suihkusaippuat,ihonhoitovoiteet,sekä kasvoille omat putelinsa. Meikkejä en ole vielä uskaltanut tilata,mulla on kuitenkin jo omat luottomeikkini,joita olen aina kaupasta hamstrannut :) 

Menneellä viikolla sain taas tilaukseni omiin kätösiini. 




Koska sarjan kasvojepuhdistusvaahto on jo saanut mut puolelleen,päätin atnaa saman arjan suihkugeelillekkin mahdollisuuden. Saas nähdä,onko tästä mihinkään :) 


Ennen kesää tilasin tuota Summer edition ihonhoitovoidetta ja saippua. Tykästyin siihen sen verran,että päätin tilata ihonhoitovoidetta vielä syksyllekkin,vaikka sitä vielä vähän onkin edellisestä jäljellä. Ainakin pärjää talvellakin jo jonkin aikaa noilla rasvoilla. 


Ehkä yksi mun lemppareista kasvojepuhdistus tuotteista! Miedon tuoksunsa,helppokäyttöisen pumppunsa,riittoisuudensa ja vaahtoavan koostumuksena ansiosta tämä on pääsyt mun listalle sinne kärkeen :) Ja puhdistaa kyllä kevyen meikinkin hyvin.


Mun iholla on ollut tapana alkaa kiiltää aina jossain vaiheessa päivää ja sen takia suosin aina tuotteita,jotka tekevät ihosta mattapintaisen. Saa ainakin jonkinverran helpotusta siihen ongelmaan. 
Ja mitä lähemmäs kolmeakymppiä oon päässyt,sitä enemmän olen myös alkanut ymmärtää silmänympärysvoiteiden päälle. Vaikka ei mulla vielä ole kauheasti mitään ikääntymisen erkkejä,kuten ryppyjä,niin onhan se parempi varautua ja alkaa ennaltaehkäistä. 


Onkos muita,jotka ovat tykästyneet Dermosilin tuotteisiin? :)

Kommentit

  1. Mä tykkään Dermosilin tuotteista ja tilannutkin joskus :) Nyt tosin kaikki taitaa olla loppu..Eli oiva aika tilata lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,nää on kyllä hyviä! :) Oon tykänny! :)

      Poista
  2. Mä oon nii haaveillu et tilaisin jotai rasvaa ja muuta kivaa mut en ole saanu aikasee! Kaikki aina kehunu noita iha sikamaisen paljo ja mulla omakohtanen kokemus vaa Adan rasvasta (joka oli iha huippua) jota lainailin tos kevää aikana..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti tilata! Ainakin omasta kokemuksesta voin suositella! :) Mulla ei oo varmaankaan mitään muita saippuoita/rasvoja tällähetkellä käytössä kuin nuo :)

      Poista
  3. Oon tykännyt ja tilannut vuosia! Paras on niillä ehkä super hiuslakka siihen hintaan nähden. Myös luomivärit on yllättävä hyväksi kokenut. Niiden bb-voiteesta ei kyl tullu suosikkiani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää,että muutkin tuotteet ovat hyviå! Täytyy pitää mielessä tuo BB-voide,ettei siitä ole sulla hyviä kokemuksia :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)