OOTD - Never say Never!

Onko muille koskaan käynyt niin,että inhoatte jotain vaatekappaletta/materiaalia todella paljon ja sitten kuitenkin vaatekaappiin ilmestyykin tälläinen yksilö ja tykkäätte siitä niin paljon,että se melkein juurtuu päälle? 

Mulle tuo musta bleiseri on sellainen yksilö. Pääosin viskoosia sisältävä bleiseri sai mut aina jättämään yksilön suosiolla kauppaan sen joustavuuden takia ajatellen,ettei se tälläselle punkerolle sovi.Mulla on ollut sellainen päähänpinttymä,että jos joskus hankkisin tuon tyyppisen,olisi se ihan kunnon jakku. Mutta näin se mieli vain muuttuu ja tämäkin yksilö on päässyt kokeiluun useamman kerran :) 


Ja kun olen juuri päässyt kiroamasta sitä,ettei mulla pysy kiharat,niin tadaa! :D Tässä mun "wannabe"-surffitukka! Vielä kun hiukset tuosta hieman kasvaisivat,niin olisi vielä parempi. Tykkään kyllä noista hiuksista,helppoudessaan niin mukavat ja leppoisaan kaupunkipäivään sopivat :)


P.SJustin Bieber...what can I say? :D

Kommentit