LOMA!

Tänään mulla on ollut toinen lomapäivä! Tätä onkin odotettu kokonainen vuosi! :) Mä en edes pitänyt talvilomaa,joten tän kesän lomasaldoksi kertyi hurjat 5 viikkoa! En tosin pidä kaikkea putkeen,vaan näin alkuun pidän 2 viikkoa,jonka jälkeen olen taas töissä muutaman viikon ja sitten loput lomat. Nämä lomat ovat mulle tokat sitten peruskoulun,jonka jälkeen en tiennyt edes mitä sana loma tarkoittaa,sillä tuli paiskittua kesät töitä.

Mitään sunnitelmia mulla ei näille kahdelle viikolle ole,paitsi yhdet tuparit tulevalle viikonlopulle. Ajattelin mennö muuten vain go with the flow-meiningillä! :) Mutta jos vaikka mökillä pääsisi käymään sentään. Loppuvuoden saakin mennä kalenteri kourassa,joten tää on ihan hyvä irtiotto arjesta. Ja tätä mä olen kaivannut.

Tänään käytiin mamman kanssa synttärikahveilla Kluuvikadun Fazerilla. Ja voin sanoa,ettei se petä koskaan! Ja tulihan sitä muutama kauppa koluttua,mutta tarvitsemaani en löytänyt. Onko tyllihameet katoava luonnonvara,vai saako niitä enää mistää muualta,kuin morsiuskaupoista/netistä/diy-meiningillä? Äh,ärsyttävää! Mulla kun on yks mekko,johon kovasti kaipaisin tyllihametta alle...Noh,onneksi sain mamman asialle kangaskauppaan ja tyllihame on siis tilattu! :D



Synttärilahja

Kommentit

  1. Voi räkä:( Täällä yksi kamalan huono kummitäti unohti sinun synttärisi. Onnea näin jälkikäteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eipä tuo nyt maailmaa kaatanut :) Ja niinhän sitä sanotaan,että parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

      Poista
  2. Hyvää lomaa ♥ (T: mulla on loman alkuun vielä 6,5 viikkoa! Ugh!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kyllä ne lomat sieltä nopeaa tulee :)

      Poista
    2. Hyvää lomaa ja synttäri päivää!:)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)