Kuulumisia

Perjantai! Taas se aika,kun olen fiiliksissä perjantaista ja vapaasta viikonlopusta! Näitä päivä välillä oikein odottaa kuin kuuta nousevaa :) Nää on näitä vuorotyön "herkkuja". Mutta iteppä olen työni valinnut :) Mutta mikäs sen iloisempaa,kuin aloitaa viikonlopunvietto ylitöillä :D

Tällä hetkellä majailen äidin ja isän luona,tosin saan nauttia omasta rauhastani,sillä vanhemmat  ovat aloittanu mökkikauden tälle vuodella ja heitä ei täällä paljoa viikonloppuisin näy. Sunnuntaina olisi sitten tarkoitus hypätä veljen kyytiin ja hurauttaa myös mökille ensin kahville ja siitä sitten syömään perheen kesken :)  Tää oman ajan tärkeys on korostunut mulle tässä viime aikoina erityisen suuresti. Kunhan asiat lähtisi rullaamaan kunnolla,niin tää samperin stressikin helpottais jo kummasti! :)

Mutta mä jään tähän sohvalle peiton alle nyt ja jään odottelemaan leffan alkua. Hyvää viilonlopun alkua! :)

Kommentit

  1. Hei.
    Mukavaa viikonloppua ja kivaa matkaa Ainolaan. Onko tuo tatuointi nyt ihan uusi hankinta. En oli uskaltanut tuohon laittaa, mulla ranne on tosi arka paikka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! :) On tuo uusi,vappuna otettu :) Se tosin sattu vähemmän mitä olin kuvitellu vaikkakin kyllä se sattukin :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)