Kesä tulee,ota koppi!

Huh hellettä! Täällä eteläisessä Suomessa ollaan saatu nauttia oikein ihanista kesäpäivistä,vaikka ei edes olla kesäkuussa! :) Mä olen luvannut ittelleni,etten valita,mutta toivottavasti ei ihan liian tukalan oloiseksi ala käydä. Ens viikon jälkeen voi kyllä olla oikein lämmintä,sillä aijon silloin viettää ensimmäiset kaksi lomaviikkoani! Tulevana kesänä vietän toisen kesälomani sitten peruskoulun. Kyllähän näitä kesälomia onkin odotettu! Opiskelujen ja työpaikkojen vaihdoksien takia mulla ei ole ollut kesälomia,joten en sitten tiedä,osaanko yhtään olla :D



Onneksi meillä töissä vietetään paljon aikaa ulkona hyvinä ilmoina,joten en missää näitä kelejä. Tosin nyt mulla naama punottaa ku mikäkin,olis ehkä ollut syytä alottaa aurinkorasvan käyttö hitusen aikasemmin :D Mutta toivottavasti tää laantuu kohta,ettei koko kesää tarvitse vetää naama punaisena :D Ja tällä viikolla sain laitettua jalkaani ensimmäistä kertaa shortsit. osin aamuisin töihin suhatessani olen kuitenkin vielä pitänyt pitkiä housuja jalassa,sillä oon kuitenkin sen verran vilukissa ettei aamun lämpötilat sovi mulle ja shortseille :D




Ja nyt jännätään peliä,toivotaan parasta! :)

Kommentit