It's a Monday again!


                                          Uusi viikko ja uudet kujeet! :)

Mulle tää maanantai ei oo mitenkään kauhea päivä,sillä oon ollut koko viikonlopun taasen töissä ja siten ei tääkään päivä mitenkään mahdottomalta tunnu. Ja oma asennehan siinä aika paljolti ratkaisee,kuinka tää maanantai sujuu. Jos on jo valmiiksi kauhean negatiivinen,niin aivan varmasti ei päiväkään suju kunnolla. Mulle tää on ainakin tänään päivä muiden joukossa,en jaksa stressata tai negistellä asiaa sen kummemin :) Ja ainakin mulla on jotain mitä taas odottaa,treffit torstaina ystävän kanssa ja vapaa viikonloppu. Joten eiköhän noilla jaksa tämänkin maanantain :)

It's monday again... Not a big deal! :) I'll survive! 

Paita:/Shirt: Premoda
Pleiseri/Bleizer: DB
Housut/Jeans: Junarose
Kengät/Shoes: Impuls

Oonko jo maininnu,että rakastan noita Junarosen sinisiä housuja? No jos olen,niin mainitaan se nyt vielä ainakn kerran! :) Oli kyllä ehkä yksi parhaimmista,ellei paras housuostos tähän mennessä! :)

Those Junarose jeans. Gotta love them! :)

Kuvausassistentti Nasu
Tänään oli jotenkin haasteellista ottaa jalustan kanssa kuvia,kun nuo karvakasat päättivät hieman assaroida. Milloin sai pelätä,että nyt kaattu ja millon haluttiin tullaa myös kuvatavaksi. Tais sentään tuo yksi kuva tulla,joka on jotenkuten julkaisukelpoinen,vaikkei sieltä parhaimmasta päästä olekkaan :D Mutta vaikka välillä meinaa mennä hermot,on nuo karvaiet otukset kyllä mainioita :)

They wanted to help me today! :) They are so cute! :)

Kommentit