Just because you feel good

Täällä ollaan jo terveiden kirjoissa,ainoa "vaiva",mikä tällä hetkellä mua häiritsee,on lukossa oleva korva. Särkyjä ei korvassa ole,eikä lenssusta oikein ole jälkeäkään. Onneksi! :) Ovat tainneet antibiotit alkaneet tehoamaan.

Lähin tänään parin päivän sisällä olon jälkeen ulos,alkoi seinät kaatua sen verran tehokkaasti päälle,että oli pakko. Kaupassa käynti sujui onneksi ripeästi,sillä naapuri sattui samallla käymään asioilla,joten kulkeminen onnistui hyvin jo valmiiksi lämpimällä autolla.

Ja tuossa kerroin ensimmäisestä peplum-tyyppisestä paidastani,johon en ole vielä ihan rakkaussuhdetta saanut aikaiseksi. Noh,ajattelin sitten tänään alkaa totutella paitaan. Tuo on kyllä aika kiva loppupeleissä. Joten eiköhän meille ihan kiva suhde tule :)

Paita/Shirt: Junarose
Housut/Trousers: Lindex
Kengät/shoes: Rieker


Ja entäs noi kengät sitte? Mä oon aivan rakastunu noihin! Pitkästä aikaa oon löytänyt oikeasti hyvät talvikengät! Ovat tarpeeksi "hianot" kaupungilla kiertelyyn ja muuhun ulkoiluun :) Että voin vain kiittää kerrankin itseäni siitä,etten ostanut heti ensimmäisiä kenkiä,vaan jaksoin koluta muutamat muutkin kaupat läpi :) 

Nyt jatkan iltaani maajussien parissa,moro! :)

Kommentit

  1. Toi paita näyttää kyl kivalta ja sopii sulle! Sopiskohan tommonen malli mulle sit joskus hamaassa tulevaisuudessa.. Siis jos nyt innostuisin katsomaa ton vaatekaapin uutee uskoo ko se jäi viimekevään vähä vaiheesee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää sit vaan käydä kokeilemassa. Mä aattelin ettei mulle sopis ku on tota mahaa mut ei näytä pahalta omaankaan silmään :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)