Do you know that there's still a chance for you 'cause there's a spark in you.

Mulla oli ihan syy siihen,miksi tuossa tovi sitten tyhjensin mun vaatekaappia vanhoista vaatteista,joita en ole käyttänyt piiiitkiin aikoihin. 
Olen ehkä löytämässä sitä omaa tyyliäni. VIHDOINKIN! Eihän siihen ole mennyt kuin muutama hassu vuosi. 

Viime viikolla käydessäni hammaslääkärissä Kampissa,päätin käydä Vero Modassa katsastamassa Junarosen valikoiman. Ja hups. En sieltä ihan tyhjin käsin päässyt kotiin lähtemään. Mutta voin sanoa,että kerrankin ostamani vaatteet osuivat ja upposivat! Tuon valkoisen paidan kohdalla koin rakkautta ensi silmäuksellä-elämyksen! Rakastan tuon paidan yksityiskohtia! Tuhon kun lisää neuleen/jakun,niin eipä se paljoa enää tarvitse. 
Ja nuo housut. Itse saan ajoittain harmaita hiuksia sopivien housujen etsimisen tuloksena. Mutta mitäs,kolmannet farkut ahdettu jalkaan ja se oli sitten siinä! Nämä ovat sopivan napakat ja kapealahkeiset makuuni. Ensimmäistä kertaa päälle pukiessani nämä olivat hitusen napakammat vyötäröltä,mutta nyt ovat jo alkaneet muovautua hyväksi. Nämä ovat ensimmäiset housut pitkään aikaan,jonka kanssa en tarvitse vyötä. 

Kotiutin vielä yhden toisenkin paidan. En vielä oikein tiedä syntyykö meille suhdetta,mutta aika näyttää. Kotiutin nimittäin ensimmäisen Peplum-mallisen paidan kaappiinni! Olen tähän asti vältellyt niitä henkeen ja vereen. Mutta mutta... Olen kyllä löytänyt paidasta tähän mennessä vain hyviä puolia,joten näyttää ainakin tällä hetkellä siltä,että mahdollisuuksia paidalla on! :) 



Nyt loppupäivän mä ajattelin vain olla,dropata itteni lämpimällä juomalla ja antibioteilla. Ah,korvatulehdus... Tunnen itseni lapseksi jälleen! :D

Kommentit

  1. Löysin sun blogis vasta nyt ja ihan alusta asti aloin lukee, harmikseni vain pari ekaa vuotta oli kuvattomia ja huonommin ne sit luin, selasin vain.,
    Sulla on mukava blogi jatkan kyllä lukemista! :) Pari kommenttiakin heitin vanhoihin teksteihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun löysit tänne! :) Ja mulle sattu kerran sellanen kämmi,et onnistuin noista vanhemmista postauksista poistamaan kuvat :D Tekniikan ihmelapsi siis :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)