If you ever lost a light before,this ones for you. And you,the dreams are for you.

Tämä viikonloppu on ollut yhtä juhlaa tähän asti.
Eilen juhlisettiin Itsenäisyyspäivää porukalla istuen iltaa,syödän ja muutamat huurteiset ottaen. Itse tosin luovutin jo puolenyön tietämillä ja suuntasin kotiin muiden jatkaessa,sillä tänään piti olla skarppina ristiäisissä. Vaikka en juonut eilen liikaa,väsytti mua aivan samperisti aamulla. Onneksi kylmä suihku ja pari kuppia kahvia naamaan piristi kummasti ja kerkesin kuin kerkesinkin ajoissa Vantaan Pyhän Laurin kirkkoon. Mulla on tapana jättää joitain asioita aivan liian viimetippaan ja näin tänäänkin. Juhlat alkoivat klo 14 ja vielä 13.30 olin Jumbossa hakemassa päivänsankarille lahjaa. Onneksi lahja löytyi nopeasti ja Jumbolta ajaa kirkolle parissa minuutissa. Ja meidän juhlia ennen olleet häät venyivät hiukan,joten ei olisi haitanut,jos olisin myöhästynyt muutaman minuutin. Mutta tää on niin mua,ehkä pitäisi hieman ryhdistäytyä asian suhteen :D






Juhlat olivat mukavat ja tarjoilut mainiot! :) 
Ja pääsinpä ulkoiluttamaan mun uutta mekkoa ja jakkua! Mekko on tilattu netistä ja aina saa vähän jännittää,että mahtuuko,varsinkin,jos on itselleen uusi nettikauppa kyseessä. Mutta onneksi mahtui hyvin! :) Ja ajattelin,ettei asusta tule liian mustavalkoinen,piristän niitä uusilla punaisilla sukkiksilla. Ja voin sanoa,että tuolla ulkona kipittely korkkareilla näillä ilmoilla on aika haastavaa :D
Mekko/Dress: New Look
Sukkikset/Thigts: Kapphal
Jakku/Jacket: Kapphal
Laukku/Bag: Guess

Kommentit

  1. Sun pitäis pitää useammin sukkiksia, sulla upeat sääret!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy odotella että kelit lämpenee,oon liian vilukissa käyttämään sukkiksia tälläsille keleille :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)