Friday the 13th

Tässä mä istun vielä istun koneella,vaikka pitäisi alkaa valmistatuta töihin lähtöön. Onneksi bussi lähtee vasta 12.30,joten ihan hirveää hätää tässä ei vielä ole,kun on saanut jo vaatteet niskaan,naaman jotenkin siedettävän näköiseksi ja aamupalakin on jo syöty :) Näin iltavuoro-päivinä on mukavaa kun saa rauhassa herätä,syödä aamupala ja ei ole niin hoppu,mutta mulla menee koko päivä ihan hukkaan kun en osaa hyödyntää tätä aamupäivää mihinkään tärkeään. Ja mitä aamuvuoroihin tulee,inhoan liian aikaista herätystä,mutta toisaalta töissä aika kuluu jotenkin nopeammin ja sitten jää koko iltapäivä ja ilta aikaa toteuttaa kaikkea muuta.
Ja eilenhän mulla alkoi tämä 9 päivän putki ja voin sanoa(ties kuinka monetta kertaa),että saatanpi olla hieman väsynyt tämän jälkeen. Tämä putki sisältää vieläpä 4 pitkää päivää,aamuvuoro+iltavuoro. Mutta kohta taas huomaan,että on perjantai ja saan taas levätä muutaman päivän. Ja mikä parasta,nyt on saunavuoro perjantaiksi! Ihan kuin meillä oli kotona äidin ja isän luona sauna joka perjantai ja silloin sai äidi tekemää pizzaa! Valtuutinkin äidin tekemään mulle pizzaa viime kerralla kun siellä perjantaina olin :D

Paita: amisu
Bleiseri: asos
Housut: KappAhl
Vaikka en nyt mikään taikauskoinen juuri olekkaan,toivottavasti tämä päivä ei mene ihan pipariksi :D Ainakin yöllä oli (kuulemma) tuullut sen verran kovaa,että jotain äksidenttiä oli käynyt. Mut pidetään sormet ja varpaat ristissä,että loppupäivä menee hyvin :D

Kommentit

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)