New familymember

Minun nimeni on Batman. Ikää minulla on 12 viikkoa,eli olen ihan pentu vielä.
Muutin keskiviikkona uuteen kotiin pois äidin ja sisarusten luota. Olen vielä erittäin ujo ja tykkään olla piilossa. Etenkin uusi isoveli Elmeri pelottaa minua vielä hieman. Mutta öisin uskallaudun jo hieman liikkeelle,kun talossa ei kuulu ylimääräisiä ääniä. Silloin on kiva tutkia paikkoja ja herätellä uutta äitiä kovaäänisellä naukumisella.

He is Batman,12 weeks old sweetheart!




Kommentit

  1. Voi että on söpöliini <3 Muistuttaa ihan älyttömästi meidän karvanaama kattia. Silmät on ihan samanlaiset. Kissat on niiiiiiin ihkuja.

    terkuin
    Anne K.

    VastaaPoista
  2. Batman on niiiiin söpö <3 Onnea uudesta perheenjäsenestä :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)