Mary Kay

Lauantai oli päivä täynnä tyttöhömppää. En valita! :) Testailtiin tänään Mary Kay-sarjan tuotteita. Tehtiin käsikuorintaa ja tutustuttiin kasvojenhoitotuotteisiin ja tehtiin myös kasvoille mikrokuorinta ja testattiin voiteita yms.



Tarttui mulla kotiinkin tuotteita,tottakai :) Mulla sattuu olemaan sekaiho,joten tuotteetkin valikoitui sen mukaan. Mukaan siis tarttui puhdistusaippua,kosteusvoide,sekä silmänympärysvoide! Siis minä käyttämässä silmänympärisvoidetta! Täytyy se kai joskus aloittaa tuokin :D
Ai kamala kun musta on tullu vanha. Ihan kuitenkaan ryppyvoiteita en hankkinut :D Täytyneet jossain vaiheessa vähän laitella lisäinfoa,että mitenkäs nuo mulla toimivat :)





Ja tälläisessä asussa oltiin liikenteessä. Ja ai kamala kun mun naama kiiltä :D En tosin edes harkinnut meikkiä tälle päivälle,sillä olisin sen muutenkin joutunut pesemään pois. Joten suotakoot tuo kiilto tällä kertaa :)

Bleiseri :db
Tunika: XLNT
Legginsit: Asos
Kengät: bianco footwear

Kommentit

  1. Minullakin on ollut noita tuotteita. Eksyin kerran kyläpaikkaan, jossa oli esittely. Ihan hyviä, mutta törkysen kalliita.
    Nätti tunika.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,onhan noilla hintaa kyllä. Mutta ajattelin testata,että ovatko mulle hyviä :) Ja tunika on ostettu jo joskus kesällä,mutta nyt vasta otettu käyttöön,koska tuo on sellasta materiaalia joka ei kuumalla ilmalla oo yhtään kiva :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)