Hengissä!

Tässä on taas työt vieneet mennessään oikein urakalla. Viimeiset 4 päivää olen ollut töissä pitkää päivää,joten heti kotiin päästyäni sänky on ollut ainoa asia,mikä on ollut mulla mielessä :) Onneksi nyt on päästy tähän 1 vuoro/päivä rytmiin loppuviikoksi ja perjantain vuoron jälkeen alkaakin LOMA! Mulla tulee olemaan 2 viikkoa lomaa,jota odotan innolla.

Oon napsinut muutamia kuvia puhelimeen ja ajattelin jakaa ne tännekkin :)


Tosta kissasta on tullut aivan mielettömän hellyydenkipeä.  Se alkaa heti aamusta ja jatkuu pitkälle iltaan ja loppuu illalla siihen,kun ruvetaan nukkumaan ja on pakko änkeä kylkeen nukkumaan :)

Vaikka oon ollut pitkiä päiviä töissä,ne on ollut ihan mukaviakin,ainakin silloin,ku ollaan lähdetty ulos puistoon. Välillä sitä ihan mielellään lähteekin ulos,sillä välillä nuo lämpötilat on vähän toisinpäin kuin toivoisi. Sisällä lämpimämpi kuin ulkona!








Nyt pitäneet jatkaa aamuhommia,että pääsen oikeaan aikaan lähtemään töihinkin :) Palailen taas linjoille loppuviikosta astialle :)

Kommentit