Viimeisiä viedään!

Tässä on tullut oltua taas aika ahkerasti töissä. Nämä pitkät putket on aika haastavia,varsinkin kun keskellä putkea on 4 päivää töitä 9-21.

Mutta onneksi huomenna helpottaa,sillä iltavuoron jälkeen mulla alkaa ensimmäinen lomarupeama,lomapäivien lisäksi on 4 vapaapäivää,joten ensimäinen rupeama olisi makeat 11 päivää! Varmaan arvaatte,kuinka tohkeissani oon! Mulla ei ole nimittäin ollut lomaa sitten peruskoulun. Oon ainaollut kesätöissä,peruskoulussakin tosin olin pari kesää lapsenlikkana,mutta se ei oikein tuntunut oikealta työltä. Siitä lähtien oon sitten ollut kesätöissä,tai työpaikka on vaihtunut niin,etten ole lomista kauheamin kerennyt nauttia. Siinä mielessä aika historiallista! :)

Mulla tossa meni ja hajos puhelimen näyttö. En tosiaankaan tiiä mitä tapahtu,mutta eipä sillä oikee enää voinu siinä tilanteessa ku heittää vesilintua :D
Mutta ei hätä ollut tämän näköinen,postimies Pate toimitti mulle nimittäin uuden luurin ja hianon luurin toikin!:P


Mulla on ollut aikaiseminkin ollut Samsungin puhelin,joten noi perustoiminnot on aika selkeet. Onhan tossa kivoja juttuja,jotka tosin tarvitevat vielä vähän opettelua :)

Tää Suomen kesä on tässä parina viime päivänä näyttänyt täällä eteläisessä osassa sen "parhaiman" puolensa.  Vaikka mä en kovasta helteestä pidäkkään,niin eipä tässäkään säässä mitään kehimista ole.

Tänään tosin päästiin töissä ulkoilemaan,mikä oli sinänsä kivaa,ettei tarvinnut sisällä istua kuluttaen aikaa.

Säätytalon puistossa
 Itsekseni pääsin myös pienelle happihyppelylle ja otin muutaman kuvankin kaupungilla ollessani :)



Kuten jo tuossa yhdessä aikaisemassa postauksessa kerroin,että vanhemat olivat reissussa ja sainkin sieltä kivat tuliaiset. Äiti osas ostaa kivat kengät,tosin sain valita kolmesta parista ja nämä päätyivät matkaan :) Taitaa äiti tuntea tyttärensä,kun oli veikannut minun valitsevan juuri nämä yksilöt :)





Kommentit

  1. No, vähän vaalean punaista ja bling blingiä, niin kyllä kelpaa. Toivotaan vaan sandaalikelejä!
    t. äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä äiti tietää! :D Ja toivottavasti niitä kelejä tulee äkkiä :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)