Kokkola

Vietin alkuviikosta muutaman päivän serkkuni ja kummityttöni luona Kokkolassa. Junani lähti jo aamulla klo 7 Hyvinkäältä,tein 40min pikastopin Tampereella ja jatkoin siitä nopealla junalla määränpäähäni.

Yleensä olen viettänyt yöni tätini luona,mutta tällä kertaa majoitun ihan serkun luona.
Päivät kuluivat puistoillessa ja lähinnä Adan päivärytmin siivittäminä. Tätini kävi myös piipahtamassa ja sain jälleen uudet villasukat,jotka ovatkin jo päässeet käyttöön. Edellisiin sukkiin verrattuna nämä sukat ovat raidalliset ja tätini tuntee minut sen verran hyvin,että osasi  valita sinne ihan mun lempiväriäkin! :D

Matkan huvitukset


Hämeen Linna


Tuo mun kummilikka kasvaa ihan liian nopeasti. Justhan mä olin Kokkolassa Adan ristiäisissä ja nyt se vetää jo hieman tuettuna ja tv-tasosta kiinni pitäen KÄVELLEN! Pitäis varmaan kieltää tolta likalta toi kasvaminen ja kehittyminen kokonaan! :D


Olohuoneen leikkipaikka
Oli kaikinpuolin mukava reissu,varsinkin,kun toin auringon mukanani niin sisällä ei tarvinnut mädentyä!
Seuraavaksi saada vieraita tänne etelä-suomeen,niitä vierailuja odotellessa :)


Kommentit

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)