Päivä 9: Korut

En ole aikoinani pitänyt hirveästi koruja,mutta nyt olen alkanut opettelemaan käyttämään niitä. Tosin useasti arkena e koruja käytä,ne olisivat vain tiellä töissä. Mutta olen opettelemassa käyttämään niitä vapaa-ajalla ja aina,kun lähtee jonnekkin ulos. 

Joudn vielä pitämään korut ikkunan kahvassa :D


Uusin hankinta






Oon joskus junnuna saanut tuon lippaan,muistaakseni ainakin yhdellä serkullani oon nähnyt samanlaisen.
Tuolla säilytän kaikki pienet korut,esim. korvakorut ja sormukset. 
En ole raaskinut heittää tuota poiskaan,sillä muuten osa koruista lojuisi ympäri asuntoa,kun ei ole muutakaan paikkaa keksitty,missä noita koruja voisin säilyttää :D Ja pitää etsiä noille kaulakoruillekkin jokin järkevä tapa säilyttää,kuin ikkunan kahva :D





Nää Kalevalan korut on mun aarteet! Noita nilkkakoruja on ihana käyttää kesällä hameien ja balleriinojen kanssa :) 


Kommentit