Päivä 7: Lempiruoka

Siis mähän olen ihminen,joka söis koko ajan,jos se olis vain suinkin mahdollista :D Rakastan hyvää ruokaa,oon kyllä itse tosi huono tekemään mitään sen kummallisempaa ruokaa. Ehkä siksikin kaikkina juhlapäivinä mut löytää äitin ruokapöydästä :D

Rakastan maissia! Ollaan nyt pari kertaa jo keretty grillata ja aina on tarttunut kaupasta mukaan maissia.
Vaikka hammastikulle on käyttöö syönnin jälkeen,ei haittaa!:)


Keitot on kans mun juttu. Kaikista lemppareinta on ehkä Kala-ja Jauhelihakeitot,kyllä muutkin menee!:) Turhan harvoin niitä kyllä on tullu tehtyä. Pitäis kai ottaa itteensä niskasta kiinni asian suhteen :) 


 Oon tässä ainakin kerran jo tässä kuukauden sisään tehny wokkia. En edes muista,koska viimeksi sitä kotona olisin tehnyt,mutta varmasti teen uudestaankin :) Pidän muutenkin jo värikkäästä ruuasta,joten sekin on jo tässä tapauksessa puol ruokaa :) Ja toinen,mistä oo taas oppinut pitämään,on kanasalaatti. Mulla on tässä ollut päällä sellanen kausi,että saattaa useamaan kerran viikossa olla salaattia ruokana. Ja ihan tarkoituksella sellaista täyttävää. Nuorena meillä kotona oli salattia toki myös lisukkeena,mutta en oikein ennen ole perustanut salaatille pelkkänän pääruokana. Mut kai sitä vanhana vielä oppii ja tottuu uuteen :)


Toki minäkin sorrun kaikkeen einiinterveelliseen mättöön,mutta ei se väärin ole,kuitenkaan kun sitä ei harrasta joka päivä :) En koskaan oo kieltänyt itseltäni mitään ruokia,kunhan pyrin pysymään kohtuudessa :)

Kommentit