Päivä 6: Asia,jota et koskaan tee

Oon kärsinyt pienestä asti korvatulehduksista,joita nykyäänkin tulee kerran pari aina vuoteen pariin. Pienempänä niitä tuli tiheämpään,mutta nyt on hieman onneksi rauhoittunut. Vaikka sitä sanotaan,että korvatulehdukset ovat lastentauteja,rohkenen tässä asiassa olla eri mieltä. Mullahan on liimakorva,en tosin muista,onko se vain toisessa korvassa,vai molemmissa. Täytyneet tarkistaa tuokin asia. Tästä johtuen mulla on kuulo heikentyny. Liimakorva=Välikorvantulehdus,jossa tulee ensin kirkasta nestettä,jonka jälkeen kiinnikkeitä,jotka sitovat tärykalvon ja kuuloluut liikkumattomiksi ja se johtaa kuulon heikkenemiseen.
Mulla on ollut myös monta kertaa putket korvissa,taitaa niistä muutama olla mun Kulta-aika Lapsuuden-kirjan välissäkin tallessa :) Ja muutaman kerran multa on leikattu kitaristakin ja kerran nielurisa. Kaikista parasta noissa leikkauksissa oli se,että sain sen jälkeen syödä ihan luvan kanssa jätskiä! :D Tosin nielurisaleikkauksen jälkeen mun kurkku oli jonkin aikaa aika kipeä,ettei ylipäätään nieleminen ollut hauskaa ollenkaan. Sain viikon sairaslomaa koulusta ja suuntasin mummolaan vanhempieni ollessa päivät töissä.

Tästä syystä mä en oikein pysty sukeltamaan,ainakaan laitteilla. Kyllä mä hetkellisesti pystyn pään veden pinnan alle laittamaan,mutta ei mun korvat laitteiden kanssa sukeltamisesta tykkää. Tästä syystä mä olen joutunut sanomaan hyvästit laitesukellukselle,vaikka se onkin kovin mielenkiintoista,ainakin mitä olen kuullut ja kuvista nähnyt.


Kommentit