Päivä 13: 5 asiaa,joita haluan

Minulla on montakin asiaa,joita haluan. Toiset ovat sellaisia,joita en ihan välttämättä tarvitse,mutta toiset ovat sellaisia,joita olen halunnut jo pitkään.

                                         1. Matka Jenkkeihin.

Tykkään matkustella ja Jenkkilä on ollut mulle jo pitkään sellainen paikka,johon haluan päästä. Olen alkanutkin jo säästää matkaa varten ja nyt kun töissäkin saatu lisää tunteja,luulisin säästämisen helpottuvan entisestään:)

                                      2. Illusia-sarjaan täydennystä

15 vuotiaana sain rippilahjaksi kapiokirstun,johon sitten keräsin erinäisiä astioita ja muuta pientä tavaraa omaa kotia varten. Minulle on noita Lilan värisiä kahvikuppeja,pullalautasia,sekä sokerikko ja kermakko. Ajattelin,että vielä voisi tarjoiluastiaa,kahvipannua,sekä isoa kuloa etsiskellä netistä,nytkin olen huuot.netistä katsellut näitä ja toivon saavani edes jonkun noista huudettua itselleni. Kaikkia en raaski samaan aikaan hommata,koska loppusumma ei sopisi mun kukkarolle :)




                                   3. Converset varustettuna Unikko kuosilla

Tähän ei tarvitse edes perusteluja :)) Oon Marimekko-fani ja tykkään tennareista.
4. Käydä kesällä...

Niin monissa kesätapahtumissa ja konserteissa kuin vain suinkin mahdollista. Ei haittaa,vaikka olisi kuinka pieni tapahtuma taikka iso :)


5. Kesäyö...

Mulla on jo pari vuotta ollut tarkotuksena napata joku kaveri tai muutama mukaani ja lähteä viettämään yötöntä yötä vaikkapa Helsinkiin. Mukana evästä,istumista rantakalliolla,kiertelyä ympäriinsä ja jnejne :) 


Onneksi tästä ei tullut ihan täysin matrialistin postausta,ihan hyvin keksinkin loppupeleissä muitakin asioita mitä haluan :)

Kommentit