Päivä 12: Puhelimeni

Mulla on on ties kuinka monta puhelinta sen jälkeen,15 vuotiaana rippilahjaksi ensimmöisen puhelimeni sain. Ensimäinen kännykkä mulla oli Nokian 3210,johon äiti maalas mulle kuoret. Ja voin sanoa,että tälläkin hetkellä olen sitä mieltä,että olivat hienoimat kuoret ikinä! :) Meijän suvussa kun kädentaidot on hyvät,ellei erinomaiset.

Monta Nokiaa mulla onkin ollu,välillä käyty Samsungin puolella,mutta nyt oon taas palanut Nokiaan.

Lumia 800
Nykyinen puhelimeni on siis Lumia,jonka ostin tosin käytettynä. Mutta toimii hyvin! Oon kyllä ollut ihan tyytyväinen tähän puhelimeen. Pystyy soittamaan ja laittamaan viestiä,netti toimii. En ainakaan vielä vaadi puhelimeltani mitään sen ihmeellisempää. Ja onhan tuo värikin ihan mun värinen! :D

Kommentit

  1. Onneksi luin ensin tekstin, minä kun luulin tota taskupeiliksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei oo kovin kaukana :D Tuota voi kyllä käyttää peilinäkin,kiitos tuon pinnan :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)