Pahoja tapoja...

Meillä kaikilla on varmasti pahoja tapoja,niinkuin mullakin. 

Kiroileminen on yksi niistä. Saatan kiroilla suuttuessani,kun lyön varpaani,tai tiputan jotain lattialle. Pyrin kuitenkin välttämään kiroilua,varsinkin,jos seurassa on lapsia tai vanhempia ihmisiä. Tai kun olen töissä. 

Tupakointi. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis,niin sitä sanotaan. Kuka käski yläasteella edes maistamaan tupakkaa,sillä tässä sitä sauhutellaan. Yläasteella se oli erittäin satunnaista,mutta amikseen mentäestä siitä tuli tapa. Olen ehkä muutaman kerran yrittänyt päästä tupakasta eroon,siinä onnistumatta. Pisin jakso on tainnut olla hurjat 4 päivää :D 

Aikaansaamattomuus. Olen kova innostumaan erinäisistä projekteista,mutta mulla tuo innostus ei kestä kovinkaan pitkään. Olen huomannut en monissa eri asioissa. Mun täytyy pitää asiasta erityisen paljon,että saan asian suoritettua loppuun.

Jalkojen heilutus. Sohvalla,tai ihan sama missä istun,alan automaattisesti heilutella jalkaani. En tiedä mistä se johtuu,aloitan sen aina huomaamatta ja tajuan sen vasta,kun joku toinen huomauttaa minulle asiasta. Varsin ärsyttävää tämä on sille toiselle,joka sattuu istumaan kanssani samalla sohvalla :D 

Siinä ne nyt päälimäiset pahat tavat,joita mulla sattuu olemaan :) Alla oleva kuva on otettu eilen töissä,ollessamme ulkona. Ei oikein känykkä tahtonut tarkentaa tuota kuvaa oikein,mutta ihan kiva tuosta tuli :)




Kommentit