Laukkuni mun

Nainen kun olen,minutla löytyy jos jonkinmoisia laukkuja :) Joitain tulee käytettyä ahkerasti,pari laukkua on lähinnä vain juhlalaukuiksi sopivia. Haasteessa huudeltiin 5 laukkua,mutta taitaa tässä olla pari enemmän :D

Longchamp

Tässä on muuta mun Longchampeista. Nämä yksilöt ovat käytössä päivittäin vuoronperään. Minulla on myös muutama isompi yksilö,toinen kulkee mukana salilla/jumpassa/uimassa ja siitä vielä isompi kulkee mukana reissuilla,sillä en omista matkalaukkua. Mutta isoin Longchamp ajaa hyvin sen asian :)



GUESS

Oon tykästynyt myös Guessin laukkuhin,joita minulta löytyy kaksi. Toisen ostin töistä,käytettynä ja toisen ostin Stokkalta. Tuohon stokkalta ostettuun liittyy hauska tapaus,sanotaanko näin,että oli halpa laukku :D

MARIMEKKO

Ne jotka mua tuntee,tietää,että pidän Marimekosta. Ja tottakai laukkukin löytyy :D Todella pirteän värinen ja mukavasti mahtuu kaikki tarpeellinen matkaan tuohon laukkuun :)



FRIIS & COMPANY

Jossain vaiheesa ostin tälläisen aarteen ja on ollut myös käytössä varmaan aika ahkerasti,sillä nuo hihnat sanoo sopimuksensa irti varmasti lähiaikoina :D


Kommentit

  1. Mussa taitaa olla aimoannos miestä kun en tosiaan omista niitä laukkuja edes viittä kun piti kylmälaukkukin ottaa mukaan että sai tarpeeksi monesta haasteesee kirjotettua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja musta tuntuu,että mulla olis ehkä parikin liikaa noita laukkuja :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)