Palmusunnuntai

Tänään ollut mukavan leppoisa päivä. Täällä on käynyt isoja ja pienempiä vieraita kylässä. Ja pienet vieraat virpoivatkin,tosin sanoin,että heidän täytyy virpoa,että saisin edes muutaman oksan :D Ja pikkuvieraiden lisäksi kävi vain yksi porukka virpomassa. Mä oon jotenkin kauheen pettynyt,kun ei käynyt enempää,kun kerrankin olin varustautunut isolla kasalla herkkuja. Seuraavalla kerralla meen karkkien kanssa ite kiertämään ja ettimään lapsia,joille karkkia voisin jakaa :D

Se ensimäinen risu! :D




Sanoin,että varauduin :D
Sain kuin sainkin sen yhden risun kaveriksi muutaman muunkin.


Sain eilen sekulta Kokkolan tuomisia. Täti oli tehnyt mulle maton ja 4 tuollaista koriste sydäntä,jotka päätyivät ikkunalautaa koristamaan :)





Kommentit

  1. Laura.. virvon, varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks, loru sulle, Kinder mulle :D käykö tämä ja toimitat mulle yhden Kinderin ;) terkuin Anne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kumarrus! Ja toki voin toimittaa yhden Kinderin sinnepäin :P

      Poista
  2. Oih.. kindereitä!! Ne on vaa NIIN hyviä :)
    Mulla ei menis ko muutama päivä ko tuhoisin tommosen levyllisen (jos edes nii kauaa) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kinderit on ihan parhaita! :) Ja mä oon tässä yrittäny kovasti hillitä itteäni,kaks on menny jo tässä parin tunnin sisään :D Saas nähä,et koska noi o loppu kokonaa :D

      Poista
  3. Miks täälää ei ole tykkään painiketta.. painaisin sen nimittäin sun vastaukselle ;) Anne

    VastaaPoista
  4. No olisi luullut että teidän talossa on lapsiperheitä.
    Mä olisin tullut, jos olisin arvannut, että noin hyvin varaudut:) Meillä ei käynyt ketään.
    Matto on kaunis ja sopii hyvin teidän oluhuoneen väreihin. Kyllä Ellu osaa!
    t. äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tässä talossa lapsia asuu,ihmettelen,etteivät he edes tulleet :) Ja ois pitäny ilmottaa,ni oisit saanut tulla virpomaan :D Ja tykkään itekkin tosta matosta tosi paljon!:)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)