Olemassaolosta

Kiireetön aamu,villasukat jalassa kahvia juoden ja auringonpaisteen tuntu kasvoilla. Pullantuoksuinen koti ja kylmä maito. Mitä muuta sitä tarvitsee viettääkseen vapaapäivää? :)









Kommentit

  1. Kuulostaa aika täydelliseltä vapaapäivältä kieltämättä ;)

    VastaaPoista
  2. varsinki mun seurassa ^^

    VastaaPoista
  3. tollasella määrällä salaattikastiket, on kyl kaukana terveellisestä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Entä sitte? :) Ei kyllä kuulu kylläkään kenellekkään anonyymille nillittäjälle se,kuinka paljon/vähän käytän jotain salaatinkastiketta :D

      Poista
  4. kun kuvias katsoo ni sietäs miettiä,mut joo..omapa on asias..en nillitä,vaan sanon aiheesta,miks syyä muka terveellisesti jos uittaa salaatinki tossa p*skassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ei tartte kenenkän,varsinkaan anonyymien jotka eivät uskalla nimellään ja kuvallaan kommentoida,tulla sönköttää että yhyy,oot läski... Ootko säkin niin tyhmä,et luulet,etten tiedä sitä itse? miksi käyt täällä,jos et pidä? On paljon muitakin blogeja,mitä lukea. Ja aivan,oma on asiani,ei nää mun kilot ole sun elämästä pois. Joten jospa alkaisit ihan aikuisten oikeasti nauttia omasta elämästi ja antaisit muiden olla ihan sellasia kuin ovat,muuten joudut stressaa jokaista vastaantulijaa,ku eivät ole täydellisiä ;)

      Poista
    2. Mitäpä jos haklisit kaupasta vähä suklaata ja ottasit rennosti!

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Eikö helpotakin kun vähän löysää sitä pantaa pään ympeiltä?:)

      Poista
  6. lähinnä huvittaa.. jos kirjotat blogia,ni ole valmis ottaa palaute/kommentit vastaan. mä ilmaisin mielipiteeni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulle voi ja saa antaa palautetta liittyen blogiin ja sen aiheisiin. Mutta sitä minun ei tarvitse sietää,että Mua aletaan haukkumaan täällä. Haluan pitää tämän itselleni hauskana asiana. Ja sinä anonyymi,jolla on selkeästi erittäin huono itsetunto,niin voisit hankkia jonkilaiset käytöstavat. Luulisi että aikuisella ihmisellä sellaiset olisi. Vai olisiko sinusta kivaa,jos rupeaisin sinua haukkumaan?:)

      Poista
  7. tosiasiat ja haukkuminen kun on kaksi eri asiaa..eri asia on se jossei niistä kestä kuulla tuntemattomalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä kestän,mutta onko sulla kenties lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? :) En kaipaa tänne mitään lässytystä,että yhyy oot läski tai että syön sun mielestä päin v*ttua. Tiedän tasan tarkkaan sen,että multa löytyy läskiä,ei sitä mulle tartte jankuttaa ja mainita aina erikseen jokatoisessa postauksessa :D

      Mutta hei,tervetuloa takaisin tänne heti,kun olet opetellut ne käytöstavat,joita sinun mami ja isukki eivät ole sinulle opettaneet. Voisit pyytää heitä kertomaan,mitä käytöstavat ovat..Jos he itsekkään tietävät! :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)