Nothin' But a good time

Tänään täällä kävi vieraita ja sai ihan luvan kanssa tehdä jonkinsortin kakun. Mulla ei varmaan olis edes hermot riittäny minkään erikoiseman kakun tekoon,joten ajattelin päästää itteni pälkähästä ja mennä sieltä mistä aita on matalin :D


Torttupohjan päälle hieman kinuskikastiketta...

...Ja siten kermavaahtoa ja mansikoita. NAM! :P

 Ja pääsin taas käyttämään noita Arabian Illusia-sarjan kahvikuppeja,sokerikkoa ja kermakkoa. Mua harmittaa niin paljon,ettei tuota sarjaa enää valmisteta. Kovasti kaipais jotain täydennystä noihin.. :(





Kaikki valmista
Muutenkin oon tänään syöny hyvää ruokaa. Piti vieraiden lähdettyä vielä väsätä siskonmakkarakeitto,josta tuli ihan hyvää :)


Se ravitseva aamupala :D

Mun oli pakko ostaa tuossa kuluneella viikolla merkkareita! Mä en edes muistanu,että ne maistu niiin hyvälle! 
Pari päivää siinä meni,että sai pussin tuhottua,kun ei luonto antanu periksi napostella koko pussia kuitenkaan kerrallaan :D Ja äiti sitten osti mulle tulppaaneja! <3 div="">


Naistenpäiväruusu,töistä saatu :)
Ja huomenna treffaamaan kummitypyä! Ovat äiteensä kanssa tulleet tännepäin Suomea,joten pakkohan se on  käydä moikkaamassa! :)

Ja loppuun vielä muutama,jo perinteeksi muodostunut kuva Elmeristä tältä viikolta :)


vieraita karkuun juokseminen uuvutti 

Aurinkokylpy

Ja näihin sanoihin,näihin tunnelmiin! :)


Kommentit