Kuulumisia!

Tässä on menny päivät taas kuin siivillä. En edes ole sunnuntain jälkeen päässyt täällä piipahtamaan,vaikka kirjoitettavaa olisikin ollut :)

Sunnuntaina oli sitten mun vuoro olla vieraana. Tai no,vieraana ja vieraana... Menin mun vanhempien luo,joka  on mulle aina SE koti :) Serkkulikka oli tullut kummitypyn kanssa vierailulle tännepäin Suomea ja pitihän sitä käydä kurkkimassa,että paljonkos se likka on oikein kasvanut sitten viime näkemän :)
Tulihan siellä sitten vietettyä jokunen hetki kummitypyä pällistellen. Jotain positiivista oli,ettei mua ujosteltu ollenkan :)


Youtube oli kova sana! :D
Joku tekee jotain hauskaa :D


Nappisilmä :)



Töitäkin on ollut mukavasti taas tässä alkuviikosta,ei ainakaan ole päässyt tylsyys iskemään :D Mannantaina pitkä vuoro ja tänään sitten mukavasti aamuun. Nää illasta aamuun töihin menot pitäis kieltää lailla. Ei niitä pitkän päälle jaksa,kun mullakin menee se yli tunti työmatkoihin iltasin. Aamuisin pääsen onneksi junalla nopeasti,mutta illalla kun ei ole oikein hakijaa asemalta,joutu kykkimään bussissa.
Ja tänäänkään en päässyt suoraan kotiin,kerrankin oli "PAKKO" jäädä kaupungille kenkäostoksille. Multa nimittäin hajos kengät sitten lopullisesti. Eilen oli pakko rutvautua jeesariin,että niillä pääsi vielä tämän päivän kävelemään :D
Löysinkin tuollaiset niittikengät,joita oon kattelut jo tovin,mutta en ole vain ennen tätä päivää halunnut ostaa,sillä halusin olla varma ostoksestani :) Katselin myös saappaita,mutta mulla kun ei ole mitenkään sirot nuo mun pohkeet,ni jouduin sulkemaan ne kivoimat saappaar pois juuri sen takia pois,sillä eihän ne menneet pohkeista kunnolla kiinni :D







Huomenna vietän vapaapäivääni,joten yritän keksiä tänne jotain mukavaa kirjoitettavaakin :) Ja tarjolla taas illan viimeinen biisi,olkaa hyvät! :)


Kommentit

  1. Aika päheet kengät :) Meille suomalaisille naisille, joilla on "voimakkaat" pohkeet pitäisi jonkun kenkäfirman kyllä tehdä saappaita. Mulla sama vika, että saappaita ei löydy.

    yöterkuin lakanoiden hamstraaja ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)