It's Friday!

Paitsi meikäläinen lusii töissä koko viikonlopun. No ei siinä,oonhan mä saanu tässä lusia parikin päivää vapaalla :)

Tänään kävi ystävä kylässä mukulansa kanssa. Ja ei varmaan hirveesti tartte arvata,että mistä toi kissa löyty ovikellon soidessa :D Vaihto se kyllä kerran paikka,tosin väikisin,kun ongin sen tytölle näytille sängyn alta :D

Aurinkokylpyä riiviötä paossa :D
Mä innostuin leipomaan aamusta korvapuusteja. Siis minä! :D Kyllä musta vielä joskus jonkunlainen pullantuoksuinen kotitäti tulee :D




Otan seuraavalla kerralla aikaisemin pois uunista :D
Viksu pääs meijän kans kahville :D
Jotenkin musta tuntuu,että tää asukokonaisuus on toistunu monesti täällä blogin puolella. Kyllä mulla on muitakin vaatteita,uskokaa pois :D Jotenkin aina tulee otettua kuvat juuri nämä vaatteet päällä. Pitäiskö alkaa petraamaan asian suhteen ja ruveta pukeutumaan :D


Oli pakko käydä ulkonakin,kun vielä oli hetken aikaa aurinko taivaalla. Kamala kun siellä tuli yht'äkkiä kamalan pimeää... Tahtoisin jo kovasti kevään ja kesän tänne! :)







Eipä tässä mulla muuta,kivaa perjantaita ja viikonloppua kaikille tasapuolisesti!:)

Kommentit