Torstai on toivoa täynnä

Mä en edes muista,koska viimeksi oon pukeutunut mustaan,kenkiä ja paidan kuvaa lukuun ottamatta. Mulla ei paljoa mustia vaatteita nimittäin kaapista löydy. 
Mutta tälläsellä vaatetuksella olin äidin kanssa Ikeassa hankkimassa olohuoneeseen pöytää ja muuta "pientä" tavaraa :) No,oli tuo olkkarin pöytä isoin juttu,mikä tuli tänään hankittua. Oon joskus kuullut,että hiljaa hyvää tulee ja ajattelin,että siihen on hyvä luottaa :))



Tänään laitellessani vaatteita Ikea-kassista kaappiin,huomasin,että mun vaatekaappi koostuu pääosin vaaleista/värikkäistä vaatteista. Löytyy tuolta toki jokunen musta paitakin,mutta en näemmä harrasta mustaa kovinkaan paljoa :D


Tänään kun oon herännyt jo ennen seiskaa,vaikka on ollut vapaapäivä tänään,niin ei oikein tahdo juttu luistaa :D Joten Jos mä ihan suosiolla jätän tän kirjottamisen toiselle päivälle,kun oon paremmin hereillä.

Torstain kissakuva :D



Kommentit

  1. Hyvä että säkin harrastat näitä kissakuvia! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä välillä laitella Elmeristäkin kuvia tänne :)

      Poista
  2. Heippa Laura!

    Löysin blogisi More To Loven kautta, ja sulla on kyllä kiva blogi ja tyyli. :) Mahtavaa, että vaatekaapistasi löytyy noin paljon väriä..itsekin olen pikkuhiljaa pääsemässä fifty-fifty tilanteeseen värillisten ja mustien vaatteiden kanssa, ennen vaatekaappini sisälsi nimittäin melkein pelkkää mustaa.

    Hanna

    http://koyhatkauniitjakurvikkaat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :)

      Mullahan se on mennyt niin,että oon joutunut opettelmaan ostamaan mustia vaatteita :D Nykyään löytyykin jo pari jotain perusvaatetta myös mustana,mutta kyllä mielelläni ostan vielä noita värikkäitä vaatteita :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)