Sneak peek :)

Viime yönä uni kyllä tuli aika nopeasti,mutta ei kyllä mikään ihmekkään. Eilen muutettiin kamat tänne uuteen asuntoon. Onneksi oli paljon apureita,niin saattiin nopeasti se tehtyä ja isoimmat kamat jo paikoilleen :)













Mä lähden tästä kohta suhailemaan töihin,joten tän enempää mä en kerkiä tässä höpöttelemään. Mutta tässä oli tälläinen pieni sneak peek uuteen kotiin :)

NEW HOME! GOTTA LOVE IT!!! :)

Kommentit

  1. Kivalta näyttää ja varsinkin nuo ikkunalaudat! Ne on parasta mitä vanhoilla taloilla on tarjota :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,itekkin tykästyny noihin ikkunalautoihin! :) Ja onhan tossa vielä vähän hommaa vähän hommaa mut hiljaa hyvää tulee :)

      Poista
  2. Onpa kivan näköstä!! Ja noi ikkunalaudat on aivan IHANAT :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep,kauan oon halunnu tollasia ikkunoita ja nyt oon ne saanu :)

      Poista
  3. MTL-blogin kautta tulin kurkkimaan :) Onnea uuteen kotiin :) Ja kiva kuulla, että Apollo vetää sua puoleensa: meilläkin mies mua aina yrittää sinne houkutella, vielä en ole ehtinyt sinne saakka kurkkimaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja kannattaa käydä ainakin kurkkaamassa paikka. :)

      Poista
  4. Videopostaus uudesta kodista ois kiva! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy pistää muistiin tuo :) Voisi vielä laittaa tavaroita enempi paikalleen ja sitten vähän kuvilla :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)