Sisustusunelmia

Mua on,niin kauan kuin muistan,kiehtonut sisustustyylissä maalaisromanttisuus. Tätä nykyistä pienen pientä yksiötä mua ei ole edes kiinnostanut alkaa sisustamaan kyseiseen tyyliin,mutta eiköhän se kohta ala onnistua. Googlasin itselleni hieman inspiraatiokuvia,joita laitoin nyt teillekkin muutaman näytille :)
 



Oon kovasti unelmoinut tälläisestä  valkoisesta vitriinistä,johon voisi laittaa kuvan näkyvällä tavalla astioita,tai sitten pyyhkeitä/vaateliinoja.

 
Haluaisin myös tulevaan olkkariin uuden pöydän,sillä tuo nykyinen lasinen delfiinipöytä,mikä nyt on, alkaa olla jo nähty juttu :D
 

 
Nyt pitää vain alkaa koluta kirppiksiä sun muita paikkoja,jotta löytäisin kotiin jotain kaunista :)

Kommentit

  1. EI LAURA!!! ei tuu olee ton näköstä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä sä huolehdi sisustuksesta,mä hoidan ;) Paitsi että en kyllä itte kustanna kaikkea ;)

      Poista
  2. Kirppiksiltä löytää helmet ;)... ja kannattaa käydä kans muuallaki ku vaa pk-seudun kirppiksillä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aatelukki kiertää kans noita kirppareita. Eiköhän sieltäkin jotain löydä :)

      Poista
  3. Outi kertoikin että saatte uuden ja isomman kodin. Milloin pääset muuttamaan?
    Kirppareille vaan ja kierrätyskeskuksiin. Sitten vaan maalia, kirjaimia, rusetteja ja muuta romanntista.
    t. elina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1.3 olis jo tarkotus purkaa laatikoita uudessa kodissa :) Ja kirpparit ja kierrätyskeskukset aijon kyllä kiertää :P

      Poista
  4. Heippa! Millanen lasinen delfiinipöytä sulla on mistä haluat päästä eroon?? :) Oon etsinyt sellaista yhtä tiettyä. Voisin ostaa jos se on semmoinen mitä olen etsinyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita vaikka tänne sun sposti,niin voisin laittaa sulle kuvia siitä :)

      Poista
    2. Kiva kun vastasit näinkin nopeasti! :) henna_n@windowslive.com on mun s-posti.

      Poista
    3. Laittelen sulle kuvia tulemaan,varmaan huomenissa kerkeän niitä laitella :)

      Poista
    4. Ei ole kuvia vielä näkynyt :)

      Poista
    5. Sori,ollu ihan mun moka! En oo kerenny kuvia ottamaan,mutta yritän piakkoin!:)

      Poista
  5. Kiva, odottelen :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)