Parempi päivä elettynä kuin kaksi kuoltuna.

Taas on kuukausi eletty tätä uutta vuotta. Mitä vanhemmaksi tuun,sitä nopeamin aika kulkee. Justhan me vietettiin iltaa juhlien vuoden vaihtumista. Ja ihan tahattomasti mulla tuli vietettyä myös tipaton tammikuu. Mutta en valita! :D No mutta,mitä pikimiten on kesä,niin sitä mukavempi. Mulla on nimittäin jo hieman suunnitelmia kesälle,mutta ei saa nuolaista ennen kuin tipahtaa :)

Keskiviikkona kävin äidin ja isän luona iltapallalla,kun asuvat tuossa lähellä :)




Tänään ajattelin ottaa ihan rauhallisesti,vaikka perjantai onkin. Kun viikonloppu kuluu töissä,niin ei hirveästi tee mieli lähteä rilluttelemaan yöhön. Joten kasvonaamiot ja joku hyvä elokuva saavat kelvata tälle illalle :) Olen tosin jo herkutellutkin :P Pitäneet toki puolustella,pizzapohja on tehty ohjeella,joka löytyy täältä ja täytteetkin olivat hieman kevyempiä. Mutta tuo mun jälkkäri,I LOVE IT!
Kävin tänään hamppilääkärillä (täällä) poistattamassa toisen viisauden hampaan tuolta ylhäältä. Ensi viikolla pitäisi sitten poistattaa tuo toin (ja VIIMEINEN!!!) viidaudenhammas ja sitten päästäänkin jatkamaan suun hoitoa muulla tavoin :)


Valkosuklaa-Nougatmousse
Nyt hieman telkkua,kylpyyn ja jalat suoriksi,niin ilta alkaakin mun osalta olla paketissa!:)


Kommentit