Pakkailua

Mulla alkaa iskemään pieni stressi tän pakkaamisen suhteen. Vaikka viralliseen päivään on vielä pieni hetki aikaa,niin on jo yksi laatikko saatu uuteen osoitteeseen ja tämä nykyinen asunto alkaa täytyyä täysistä laatikoista. Vaikka tää nykyinen asunto on pieni,on kamaa ihan kiitettävästi! Ja vielä kaikki ne laatikot,mitkä ovat lojueet verkkokellarissa. Onneksi oon ottanut sellaisen tavoitteen,että raa'alla kädellä vain kaikki tavarat roskiin,jos vähänkin emmin,että tuleeko käyttöä. 




Onneksi tänne lainattiin muuttolaatikoita,että ei tarvitse sitten niitä hakea ympäri kaupunkia :) Ja uskon,että tämän asunnot kamat mahtuvat hyvin noihin,koska jotkut tavarat tosiaan lentävät suoraan roskiin :) Ja mä oon niin päättänyt,että näitä muuttoja ei tule enää kovinkaan paljoa,sillä oon tässä tajunnut,kuinka paljon vihaan pakkaamista ja purkamista :D

Ja oon mä kerennyt tekemään jotain muutakin tänään kuin vain pakkausta. Heräsin aivan tajuttoman aikaisin,jo 6.30,vaikka onkin vapaapäivä. Päätin vääntää lihapullia,niitä tulikin pellillinen :) Niiden kanssa perunaa ja kastiketta,NAM! :P


Mutta minäpä tässä jatkan pakkailua,että kerkeän tekemään jotain muutakin tänään :)

Kommentit

  1. Haastoin sut serkkuseni:)
    http://murrrrmeli.blogspot.fi/2013/02/haaste3_3126.html

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)