Keskiviikkoterkut!

Tänään mulla on ollut vapaapäivä,mikä kyllä tuli ihan sopivaan saumaan. Mä oon nukkunut pari viimeisintä yötä aivan saakutin huonosti ja se on sitten kostatunut päivällä aivan kauhealla väsymyksellä. Nää kiireettömät aamut ovat loistavuutta. Saa rauhassa syödä aamiaisen,jonka olen opetellut syömään(!!!),rauhassa saa katsella aamutelkkua ja kokkailla ruokaa ja olla luvan kanssa yöpaita päällä niin kauan kuin huvittaa. 


Jauhelihakstiketta tulossa :P

Oon mä tehny kyllä muutakin,kuin hengannut yöpaita päällä! :D Käytiin ystäväiseni kanssa katsomassa Heurekassa  Body Worlds-näyttely ja voin todeta,että kannatti :) Se ei ollut edes niin paha,kuin olin odottanut. Siis voin suositella :)

Liikkeellä olin tälläisellä asulla. Ja kun oli niin upea päivä taas,niin ajattelin vielä piristää itseäni lisää laittamalla pirteät housut jalkaan :)



Ja täällä on joku muukin innostunut noista leveistä ikkunanlaudoista,kuin vain minä! :D

Katellaan tsirpuloita :D


Kommentit